Monday, November 8, 2010

holidays with my mrs telytubby

 aucakkkkk!!
ni first time aku nak update blog nie...
rase neves + watafak pun ade..
ape2 pun aku akn cube mentype blog ni atas permintaan peminat2 aku..ahakss...
ehemm2x..
baru2 ni aku kua ngn mrs po aku..ahaks...
first day kami kua g genting highlands.ahaksss....
kami naik dari kl sentral...time masa tue kol 11.30 am,perjalanan lebh kurang memakan masa dalm 1 jam...
mcm biase sampe je kat skyway cabel  aku ngn mrs po aku pun beria2 lah nak naik cabel...ahakss.gewdix giler doe..cam x penah naik..
hahaha~~
hahhh!!
ni yang aku nak ceritakan ni semasa di genting highlands...
mrs po aku ni nye lah beria ajak aku naik kapal yang berayun2 tuh..ikutkan aku xnak ar aku nak naik benda alah 2..dah2 time tue aku ngn penin...huhuhu..
tp sebaliknye berlaku..mrs po aku yang beria2 ajak aku naik..last2 die yang dok meraung2 time kapal tue berayun...kalo aku leh snap pictre time 2..memng aku da snap da pictre die yang ala2 ketakutan 2..ahakss....
lepas 2 aktiviti kami jaln2 sekitar theme park 2...last2 aku g singgah  kat tempat gamebar yang kena bayar guna token tue..
game die senang je..pancing itik..hahah..ngrt je kan game tue..
hahaha~~
akhirnya kami berjaya juga untuk memenangi bear dolphin yang x berapa nak besar 2..
hakhakhak....leh dikatakn mrs po nye tgn memng suey laa...punye byk2 melabur kat game bar 2..satu pun x kena...
hahah~~(jgn mara mrs telytubby)
lepas 2 kami decide ar nak g kat indoor nye game lak...
jalan nye jalan sampe la kami kat pintu indoor tue..kami pun melangkahnye bak sang putera ngn si puteri yang masuk dikayangan..ahakss...
di indoor nye place tue..x byk game yang ade...just simple2..jer..
kami pun mengambil keputusan untuk fight bowling..yelaa aku dengar dari die....(huny meng main bowling dapat no 3)
aku pun beria laa ajak die main...dalam hatiku ni..punyelah berdebar..takot2 kna tiu ngn awex sendri..tapi semua 2 meleset..aku ingt hebat sgt die...
hahaha~~
aku pun dengan rasa rendah dri jer..main laa biase2 jer....
itupun die kalah gak..haha....
ni keptusan nyer  (tieha=60  dyn=61)..
walaupun jarak mata kami 1 jer..tp kalah tetap kalah....
huhu...kepada die...good try...
wakakakak~~
aku rase sampe sini jela citer aku di genting highlands...haxhaxhax~~ 
blurr da aku rase..yela first time update kan....ok laahh....chowss  :)
ni aku ade pic yang sempat aku snap..ahakss >>>


                                                        
                                                         
 
                                                   mrs 'po'with bear nyer..ahakss


posted originally by |dyn interest|

No comments: